Olen kipeänä

Joo, toinen viikko putkeen, jolloin vain 27km juoksua. Elimistössä täytyy olla joku tulehdus. Ei siis tavallinen ylimenokausi käynnissä, jolla esim. maratonin jälkeiset jumit huuhdotaan pois, vaan nyt on kropassa jotain muuta tekeillä.

Tosiaan viime viikolla ma: lepo, ti: matolla 12,4km, ke: vesijuoksua 40min, to: lepo, pe: vesijuoksua 35min ja uintia 400m, la: kevyttä hölkkää 15km ja su: lepo. Vauhtia lauantain lenkillä oli vähän, mutta jokainen askel oli tervanjuontia. Keskari oli tosiaan vain 5.46min/km ja se oli todella vaikeaa lenkkeilyä. Jo parin kilsan jälkeen teki mieli laittaa kävelyksi ja ehkä viiden kilsan jälkeen nukutti. Kaiken huipuksi lihakset tulivat tuosta lenkistä kipeäksi. Ei voi olla siis ihan normaalia. Jossain on jotain feelua ja olen jotenkin kipeänä.

Muuten tuli tosiaan levättyä vkl paljon. Oon saanut nyt paremmin nukutuksikin, mutta en ihan yhtäjaksoisesti. Jostain kumman syystä olen tottunut heräämään joskus 4.40-5.00 välillä. Silloin kun oli unettomuutta muutama viikko, en saanut enää uudelleen unta. Nyt saan, joskus nopeammin, joskus hitaammin.

Eilinen oli todella masentava päivä. En käynyt ulkona ollenkaan, vaan olin sisällä, pesin pyykkiä, söin ja lepäsin. Yritin mennä aikaisin nukkumaan, mutta ei nukuttanut. Heräsin kuiitenkin 6.45 ja olo on suht pirteä, vaikka edelleen onkin mustat silmänaluset.

Taidan pitää tänäänkin lepopäivän ja mennä illalla suoraan himaan lepäämään. Ei oikein uskalla nyt treenata.

