Vinkki Tombelle

Kuten olemme saaneet Jodlaajan blogista sekä Juoksufoorumilta lukea (jos olemme jommassa kummassa vierailleet), niin Tombe on palannut juoksun pariin selvittäen viikonvaihteessa maratonin aikaan 3.22. Tämä tuli kevyellä pohjalla vain hieman lenkkeilemällä. Asia tuo asioita mieleen.

Ensinnäkin, se Sandels. Ehkäpä Tombe ei nyt voinut Sandelsia siemaista tai ehkä voi, mutta joka tapauksessa olen Tombelle Sandelsin velkaa. Hävisin hänelle 2010 syksyllä maratonilla hieman. Olimme eri tapahtumissa ja minä silloin syksystä huononsin tulostani keväästä minuutilla. Osa syynä varmasti rasitusmurtuma, jonka vuoksi en ollut päässyt juoksemaan, mutta joka tapauksessa jäin tuon oluen velkaa. Meillä oli tarkoitus juoda nimen omaan Sandelsit, mutta askelmerkit eivät osuneet kohdalleen, joten tuo jäi tekemättä – kahdesti. Niinpä kun osuu kohdalle sopiva hetki, tarjoan hänelle yhden.

Toinen seikka, Juoksufoorumi. Tuo helposti juostu 3.22 tulee aiheuttamaan käsittämättömän paljon pahaa verta siellä foorumilla. Veikkaan, että nyt tai viimeistään silloin, kun Tombe alittaa 3.10, alkaa hänen ulossavustamisensa ja kuten minun tapauksestani voidaan havaita, niin 3.03 vauhdissa se on jo suorastaan vainoa. Enkä usko, että Seppo pystyy sitä touhua millään tavalla kitkemään. Katkeruus on foorumilla niin leimaava piirre. Olen aivan varma, että Tombea vainotaan niin kauan kunnes juonivat Sepon kanssa Tomben sieltä ulos.

Niinpä Tombe, jätä Juoksufoorumi ja ala bloginpitäjäksi kuten minä tai Jodlaaja. Juoksufoorumilla et voi kuin hävitä.

