Corevinkki, ajanotto

Voidakseni harjoitella uutta coreohjelmaa, heräsi kysymys: kuinka varmistaa, että jokainen suoritus kestää sen vaaditut 60 sekuntia?

Screenshot_20170121-100638.png

Vastaus löytyi puhelimestani, kullanvärisestä Sony Z5 Premiumista. Siinä on tiimalasitoiminto. Laittaa sen puhelimen nojaamaan kohti juomapulloa, niin että puhelimen näyttö katsoo urheilijaan (katso kuva urheilijasta puhelimen eli tiimalasikellon näkövinkkelistä) ja sitten kello käyntiin. Useimmat liikkeet ovat sellaisia, että samalla näkee ajan kuluvan ja jos ei näe, niin hälytys kertoo, kun aika on täynnä. Kun oikeasti tekee sen minuutin, niin joissain liikkeissä alkaa tuntua. Tuntuu tosin muutenkin, oudokseltaan tehtynä selkälankku on kipeyttänyt niskan ja toisen olkapään.

PSX_20170121_100815.jpg

Eilen leuat, soutua 2000m (sis. intervallit 4×10 vetoa täysiä), coretreeni ja lunge matrix (heilautukset skippasin aikapulan vuoksi), jonka jälkeen vielä kolme sarjaa hauiksia ja punnerrus eteen. Niitä teen aina sekalaisesti about kerran viikossa tavoitteena, että kolmeen sarjaan yht. 30 toistoa. Hauiksessa painot 40-45kg, punnerrus eteen 55-60kg. Monesti teen myös ranskalainen punnerrus,  ylätalja jne., mutta nyt ei ollut aikaa.

Tämän jälkeen virkaanastujaiset tv:stä ja 14,6km juoksua @ ka. 5.05min/km. Poikkeuksellisesti äänellä. Piru kun nappikuulokkeet eivät pysy korvissa ja kädet sotkeutuvat siihen johtoon. Ei jees. Viikolta kasassa 50,6km ennen viikonloppua.

Mainokset