Gymflirt, käytännön kokemuksia

Käytännön gymflirt on helppoa. En ole koskaan harrastanut flirttailua, kun olen luullut, että se tarkoittaa silmän iskemistä, enkä osaa iskeä silmää. En vain osaa. Niinpä olen aina ollut asialinjalla.

Saksan kielitiedettä opiskelleena tiedän, että käsitteillä on paitsi määritelmänsä niin myös tunnuspiirteitä. Kenties määritelmäni flirtille on ollut väärä, kenties se on laajempi käsite. Kun Bild Zeitungin artikkelin luin, niin päätin, että se sopii mulle erinomaisesti tuo gymflirt sen takia, koska olen Esportissa todennäköisesti kovakuntoisin henkilö ja ehdottomasti miehistä parhaimman näköinen. Lisäksi olen siellä usein ja aivotutkimuksestä tiedän, että peilineuronien ansiosta ihmiset alkavat suhtautua minuun myönteisesti sen vuoksi, kun näkevät minua usein. Olin tosin gymflirt-artikkelin kanssa eri mieltä siitä, että kovaa ei saisi treenata ja vain sängyssä saisi mennä hardcoreen. Minusta juuri nimen omaan kovat harjoitukset tuovat sitä imagoa ja kiinnostusta. Esim. viime perjantaina juoksin 15km neljän minuutin vauhtia ja hopeakenkä näki treeniä trampoliinitunnilta. Maanantaina kun hän tuli pukkarista pois ja lähti kotiinsa, satuin juuri olemaan reippaalla osuudella kokeillessani oikeaoppista juoksutekniikkaa. Luuletteko, ettei hän tiedä kuka minä olen, kun näkee, että baltsu on se, joka juoksee, eikä löntystele.

Sitten muita esimerkkejä. Salilla on yksi mimmi, joka tekee smith-kyykkyjä, jalkaprässiä, maastovetoja jne. Kerran hänellä oli pitkähihainen ja mietin onko hänellä silikonit, mutta ei niin taida olla. Joka tapauksessa hoikaksi mimmiksi ottaa aikamoisilla painoilla. Häneen kokeilin gymflirtiä ja tarjouduin maanantaina auttamaan häneltä jalkaprässistä toiselta puolelta painot pois, kun hän oli lopettanut treeninsä. Huomasin, etteivät ne 25 kilon kiekot olleet kevyitä kun hän niitä joutui nostelemaan. Eilen juttelin samoissa merkeissä Miss Polarin kanssa. Hän oli tunnin myöhemmin salilla kuin normaalisti tiistaisin. Olin nyt jo melkein valmis lähtemään juoksumatolle, kun hän vasta saapui ja meni soutulaitteelle. Menin häntä neuvomaan, että lähempänä käytävää oleva matto pitää ääntä (se ketju pitäisi ehkä rasvata taas). Hän ei ollut edes huomannut asiaa. No hänellä oli kuulokkeet korvissaan, mutta toisaalta se on niin, että jos pidempään soutaa, niin asia alkaa ärsyttää. Takuuvarmasti, joten jos toinen laite on vapaana, niin kannattaa valita se, joka toimii paremmin. Nämä ovat siinä mielessä hyviä ”oven avauksia”, koska jätkien kanssa tulee sellaisia juttutilanteita saunassa ja pukuhuoneessa, kun porukassa jubaillaan ja siihen tulee sitten koko ajan aina uusia tyyppejä, joita tuntee. Mimmien kanssa, varsinkin sellaisten mimmien kanssa, jotka eivät juttele ikinä kenenkään kanssa ellei ole joku oma bestis mukana siellä salilla, pitää käyttää valitettavasti gymflirtiä. Jatkossa se juttelu on helpompaa kun ollaan jo vanhoja tuttuja.

Mähän voin mennä juttelee kelle vaan, vaikka paaville. Juoksen riittävän kovaa.

