Treeniviikko: Määrää uudella motivaatiolla

dsc_4575-1048x590.jpgPolvet ovat parantuneet kaatumisesta, mutta takareidet kiristävät ja jumittavat. En voi siis oikein tehoja ottaa, mutta voin lisätä määrää. Tämä olikin aika mukava viikko. Tosin täytyy rehellisyyden nimissä sanoa, että pitkikset tulevat loppumatkasta aika huonosti, kun väsyneinä kipeät takareidet alkavat haitata enemmän. Lauantaina Helsinki Marathonin katsominen toi ihan uuden fiiliksen. En ole nyt aloittelemassa mitään 18 vkon maratonohjelmaa, sillä olisi sitten kondiksessa keskellä talvea, vaan luon niitä pohjia.

ma: sali + 13km juoksumatolla sis. 8km kiihtyvä, nopeimmat kilsat 4.00, 3.52 ja 3.45 min/km. Nike Pegasus 35
ti: kevyt 17,92 km at 5.08 min/km. Brooks Launch 3
ke: kevyt 17,47 km at 5.09 min/km. Brooks Launch 3
to: maantiepyöräily 44,45 km. Rennosti, ei kovaa, siihen päälle lenkkisauna.
pe: 6,05 km tempo radalla at 3.58 min/km, yhteensä 13km. NB Vazee Pace
la: 11,82 km at 5.08 min/km. Katsomassa Helsinki Marathonia, joten kisan katsomista ja intervallityyppistä juoksua paikasta toiseen. Brooks Launch 3
su: 30,6km pitkis at 5.11 min/km. Hidas loppu takareisien vuoksi. Brooks Launch 3
YHTEENSÄ: 103,8 km juoksua, 44,45 km maantiepyöräilyä ja lisäksi kaupunkipyöräilyä ehkä n. 30 kilsaa

Mainokset