Viikkoyhteenveto: vaihteeksi kisaviikko

DSC_7364-1048x590Vihdoinkin Baltsukin kilpaili. Sen vuoksi tällä viikolla oli aika paljon kevyempi ohjelma. Lauantaina pidin jopa kokonaan lepopäivän. Edelliset olivat olleet kaatumisen jälkeen 10-12.8 eli yli kuukausi aiemmin. Tällä viikolla myöskin täytin 45 vuotta, mikä oli itselle suht merkittävä rajapyykki.

ma: 10 km palauttava lenkki matolla at 5.13 min/km. Nike Pegasus 35
ti: 30 min core-tunti ja 11 km mattojuoksua sis. 6×800 (3.33 min/km /400). Nike Zoom Elite 9
ke: 60 min cross-traineria ja salilla yläkroppaa
to: 17,21 km synttärilenkki Westendiin at 4.51 min/km. Adidas Boston Boost 5
pe: 13,24 km kevyt Otaniemessä at 5.17 min/km. Brooks Launch 3
la: lepo
su: reilut 12,7 km sis. 10km kisa nettoaikaan 39.17. Adidas Boston Boost 5

Yhteensä: 64,2 km juoksua, core, salia ja 60 min cross-trainerilla. Kaupunkipyöräilyä ehkä 20 km

Ensi viikolla sitten vähän enemmän määrää. Se on muuten kumma, millainen vaikutus kisaamisella on. Se on aivan sama käykö kympillä tai puolikkaalla, niin kisan jälkeen on uupunut koko päivän. Ei meinaa jaksaa edes ajatella mitään. Jaksaa tehdä ruokaa ja syödä, mutta olo on sellainen väsynyt silti. Ei jaksa oikein keskittyä mihinkään. Haluaa mennä nukkumaan päikkärit, mutta se ei onnistu. Haluaa mennä illalla aikaisin nukkumaan, mutta uni ei tule silmään. Niinpä on keksittävä muuta tekemistä. Itse luin Kimi-kirjaa ennen nukkumaanmenoa. Se oli tarpeeksi rentoa tekemistä. Erittäin helppolukuinen, hyvin kirjoitettu kirja Hotakaiselta.

Mainokset